2011. október 31., hétfő

Promenade d'automne


Tinker Scrap you are this new kit
Tinker Scrap legújabb készlete
"Promenade d'automne"

This kit contains:
A készlet tartalmaz:
20 papers en JPG -3600x3600- 300 Dpi
20 papirt
183 elements of variable size -300Dpi
183 elemet variálható mérettel






Megvásárolható:



On the occasion of the release, Mayasa and Sevy offers the QP of their page:
Mayasa és Sevy egy-egy gyors oldalt is készített ez alkalommal ajándékba nekünk.










SEVY Scrap
Új feladat elé állítottam magam. Nagyon fellelkesített, hogy bekerültem Bettiee csapatába így bátorságot vettem magamon és jelentkeztem egy CT Call-ra. Nagyon hízelgő volt számomra, hogy francia tervezőt találtam Tinker Scrap személyében, hisz én beszélek faranciául. Az  öröm akkor volt nagy amikor be is vett a csapatába. Sok időm nem volt, de gyorsan nekiláttam a készülő készletéből egy oldalnak
Az oldalam, melyet nagy élvezettel készítettem :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése