2012. január 13., péntek

After the Christmas blogvonat

Elindul végre...

... az After the Christmas blogtrain!!! Sok-sok szebbnél szebb freebievel a különböző állomásokon!
Nagy dolog ez nekem, hisz én is benne leszek. Készítettem kis készletet persze még csak segítséggel megy, viszont annál nagyobb akaraterővel és kitartással bírok. Mindent meg lehet tanulni csak akarni kell, hát ezért is vágtam bele. Na lássuk csak:)
Az én részem:

papírok/ papers

betűk / alpha

Most jöjjön a résztvevők listája:
(Mindenképpen ki szerettem volna rakni minden egyes állomást, mert én mindig belezavarodok, hogy hol is tartok és így látom magam előtt)






7. Osli



10. Melcsi


12. bjud

13. rzoe

14. maja          innen jöttél

15. dereva    ITT VAGY MOST

16. Eagleszem   ide tartasz


18. zitz


20. Toni



Jó sok állomás, alig várom, hogy végigutazzam a sok sok helyszínt:). 
Ha tetszik a kis készletecském és letöltöd, akkor örömmel veszem, ha hagysz itt pár sort.

17 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Vittem, izgatnak a fröcskök! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Örülök, hogy vetted a bátorságot, és tessék máskor is bátran csatlakozni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Tisztelem és becsülöm továbbá a bátorságod és az igyekezeted!!! Gombocskák kedvencek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a sok segítséget és biztatást.
      Puszi, Éva

      Törlés
  4. NAgyon szép! köszi vittem! :)

    VálaszTörlés
  5. Jók a maszkok, és a betűkészlet is tetszik. Vittem, köszi!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
    Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
    Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
    Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
    Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

    “Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
    (Stephanie Dowrick)

    Köszönöm Éva! Te is példát mutatsz nekem bátorságból, akaraterőből!:-) .. és külön gratulálok azért, hogy egy komplett készletet alkottál, ami már az előlap alapján is szuper! Viszem és ma este-éjjel csak a készleteket bontogatom, nézegetem!:-)) További sok sikeres, örömteli alkotást kívánok Neked!:-))
    Szeretettel: Margó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Margo nagyon szépen köszönöm, hogy itt jártál és örülök, hogy elvitted kis készletecskémet. Már látom, hogy idézetek terén hozzád fordulok majd, puszi, Éva

      Törlés
  7. A lovely kit! Thank you for sharing.

    VálaszTörlés
  8. Szuprata kis pacák, azok mindig mindenhova jól jönnek! Köszönöm! Csudaklassz az első készleted, nagy gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  9. Köszönettel vittem a készletedet, az írásos pacák nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  10. Gratula, a bátrak mindig győznek!Nagyon szép munka lett!Köszönettel elvittem.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, én is vittem, naná!

    VálaszTörlés