2012. január 17., kedd

Videoscrap és heti cewe

Kicsit elmaradtam az oldalaim bemutatásával a nagy utazás közepette, hát jöjjenek sorba.
Január 7-én videoscrappeltünk egyet. Eredmény nem túl jó, de ez már a módosított oldal, javítottam  a hibákat.
Nagyszerű élményben volt részünk amikor szemünk elé tárult eme csodálatos látvány. Elfelejtettünk minden nehészséget, fáradságot és szomjúságot abban a pillanatban.
Felhasználtam:bóbita, Didó, beedee készleteiből
Aztán jött egy jó kis heti feladvány, képzeld magad valamelyik filmhős bőrébe és készíts róla plakátot.
Mamma miás hangulatom volt ahol én is ott vagyok és saját fotókkal dobtam fel a plakátot amit a forgatás helyén, Skopeloson készítettünk.
Volt még kósza gondolat ám és lett belőle még egy oldal.
Johnny Depp Az utazó ahol én is megtalálható vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Jöttem, benéztem! Klassz nálad, majd még jövök! :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán szuper - technikás oldalakat alkottál! Szeretem az ABBA-t a mai napig, és ez a film ezért a szívem csücske:-)))

    VálaszTörlés