2011. november 9., szerda

kicsit eltűntem, de oka volt

DSD volt hétvégén és az SB-n nyomultam.
Na ez az a mondat amin pár hónappal ezelőtt csak pislogtam volna. A lényegét minden scrapbookozó érti és most már én is.
Digitális Scrapbook nap volt hétvégén. A scrapbook.hu-n is voltak kihívások és egy nagyszerű blogvonat is aminek minden szerelvényét begyűjtöttem.
A kihívásokra egytől egyig készítettem oldalt, bár a speed scrapnél túl léptem az időkorlátot (technika ördöge miatt). Mivel teljesítettem 5 feladatot ezért jogosult vagyok egy díjra, azaz egy ajándékoldalra Didótól, már alig várom.
Mutatom is a feladatokat és a hozzájuk tartozó oldalakat is.

1, Fotós kihívás: Fényképezz le magad körül pár dolgot 10 méteres körzetben ott ahol éppen olvasod a feladatot. Ime a kollázsom.
ősz, lányom, nyugalom
és ez az oldal született belőle (icka: otthon, édes otthon készletéből)
2, Speed scrap, hát ez az amiről lekéstem. (későn értünk haza és a gép is lefagyott mentés közben). Azért elkészítettem az oldalam. Instrukciók két részletben kaptuk: legyen benne mintás és egyszínű papír, zöld virág, varrás, ragasztószalag, fénykép két személlyel valamint szöveg:
Felhasználtam:Bóbita otthon édes otthon készletét
3, Mindenből egyet: A jelentkezők mondtak 3 dolgot ami mindenképpen szerepeljen az oldalon amit később Janka megkevert és így egy melaszból kaptunk 3 új dolgot: a feladatom végül: szürke háttér, maszk alkalmazása és kavicsok
Felhasználtam: Minyu, Altaléna, Mörjike, Ritatcica dolgait
4,Hagyományos oldalból kellett digi oldalt készíten vagy fordítva:

Ime a két kép, mi Skopeloson fényképeztünk naplementét étoile pedig Velencében. Felhasználtam hozzá beedee készletét. Természetesen én készítettem a digitális változatot.

5, Liftelj velünk kihívásra  ebből az oldalból:
ezt az oldalt készítettem:
Felhasználtam: később
6, Kép egymásnak XIII. szrjuditnak készítettem oldalt, kettőt is:

 Felhasználtam:Bettieescrap: Because love it és TinkerScrap: promenade d'automne készleteit.

Én is kaptam egy csodálatos oldalt Merienntől:

Hát röviden ennyi volt hétvégén, ja és dolgoztam is közben még vasárnap is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése