2011. december 11., vasárnap

Videoscrap

Szombat este videoscrapen vehettem részt. A múltkor csak a fórumról követhettem a dolgokat, mert a gépünknek valószínű nem jó vagy valami baja van a hangkártyájának. Aztán ahogy közeledtünk a következő azaz a szombati alkalomhoz eszembe jutott a laptop. Tehát ott lehettem én is a lányokkal, bár sok vizet nem zavartam, mert nagyon izgultam mit is fogok elrontani, vagy így ismeretlenül mit is hogyan kell csinálni. Ennek ellenére nagyon jól éreztem magam és annyira nem is lett gázos az oldalam, bár egyáltalán nem úgy értelmeztem a feladatot ahogy kellett volna.
eredeti link:http://www.myscrapbookart.com/…..imit=last1
A feladat az volt, hogy látatlanba, Krisssz elmondása alapján lifteljünk egy oldalt. Fönt az eredeti oldal lejebb az enyém:
Felhasználtam: Bóbita-oeo, mzimm és dido-oeo készleteiből

Krétán, Knossosban készült ez a kép. Fiam épp azt a korszakát élte amikor mindenben hasonlítani akart az apjára, hát sikerült.  Ugyan nem hasonlít az eredetire de nagyon élveztem, hogy ott lehettem. 

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése