2012. február 13., hétfő

Cewe történések

Először is a 141. kihívás
Pufiindián ötlete a meglepetés volt.
Nem hagyományosan gondoltam a meglepetést, de a hónap elején a lányom felvételi eredményei hatottak számomra meglepetésként.
Nagyon jó tanuló volt mindig is de ez most feltette z i-re a pontot, amit oldalba is foglaltam Icka gyönyörű készletével.

és hát itt még nincs vége, mert a héten a cewén nagyon jó kis kihívás van. Bubu találta ki és pedig azt, hogy készíts 5 elemből álló mini készletet és Mr Random kisorsolja ki is készítsen vele oldalt, nagyon izgi. Valamint egy konkrét színpalettával dolgozott mindenki ezért a jövő héten egy komplett kollab készletet lehet begyűjteni a játékban indulók blogjain.
Nekem Melcsi készletét sorsolta Mr Random és íme az oldal amit készítettem:

készítettem még egy oldalt mégpedig rzoé minijével mutatom is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése