2012. március 25., vasárnap

Cewe kihívás és kép egymásnak

A heti kihívás feladata a héten a születésnap megörökítése volt. Március nálunk a tömeges születésnapokról szól. Anyósom 02.23(majdnem március), apósom 03.10. fiam 03.02. lányom 03.26. ja és ne felejtsem el a Sándor napot 03.18. tehát ünnepeltünk eleget. Ma éppen a lányom holnapi születésnapjáról emlékeztünk meg. Volt torta meg ünnepi ebéd és ajándék is.
Mutatom az oldalt is amit frissiben készítettem:
felhasználtam: Didó Designs bloghop freebie az oscrapről

Ami pedig a másik eseményt illeti a kép egymásnak nagyon jó kis játék.
Jelentkezünk és egy véletlen sorrend után küldök képet amiből nekem készítenek oldalt és kapok képet amiből én dolgozok.
Bjudnak készítettem oldalt gyönyörű lánykájáról
felhasználtam: DHD mad march memories blog hop

Kaptam is két fantasztikus oldalt Ilustól, ájulat mennyire csodálatosak lettek. Köszönet érte.
Hatalmas köszönet érte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése