2013. február 18., hétfő

bejelentés

Két hete láttam, hogy t for me designs ct tagokat keres. Gondoltam megpróbálom, és sikerült. Bekerültem a csapatába, örömködtem egy sor és neki láttam a munkának. Készítettem pár oldalt a készleteivel.
Mutatom is őket sorba.
A sirály amiről szól az oldal, azt Korfu felé kaptuk lencsevégre.

Credits: Time To Fly by t for me designs
Kapható a Scrap Art Studio boltjában
A készlet elemeit nagyon szeretem, főként a madártollakat.

Következő oldalam egy pillanatfelvétel az éjszakai Budapestről.

Credits: Document Life by t for me designs
Kapható a Scrap Art Studio boltjában

Kicsit ugyan késve mutatom, de február 13-án megjelent  Color Play 7 sorozatban t for me designs készlete is, amivel szintén készült oldalam.
Credits: Color Play 7 by t for me designs



Imádom ezt a színvilágot.

Amúgy pedig  egy kis ajándékot is tartogat mindenkinek Terese - t for me designs.
Csak lájkolni kell a facebook oldalát itt és már meg is kapjátok ezt a gyönyörűséges Add On freebie-t.


Valamint ha feliratkoztok a hírlevelére, akkor pedig ez a másik gyönyörűséges freebie lehet a tiétek.


Sőt ha valaki szeretné megnyerni terese következő fantasztikus készletét elég ha hagy egy kommentet a blogján és máris esélyes a nyerésre.

nagyon ígéretes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése